فواید میوه خشک برای سلامتی

 هیچ دلیلی برای مزایای سلامتی گریپ‌فروت برای گریپ‌فروت نیست؟ آن شامل ترکیبی به نام naringenin است که همچنین در میوه‌های مرکبات دیگر نیز یافت می‌شود و بر طبق یک بررسی که خرید میوه خشک در ماه مارس ۲۰۱۹ در مجله Pharmaceuticals منتشر شد، ممکن است فواید ضد التهابی به همراه داشته باشد و به حفاظت در برابر رشد بیماری‌های قلبی و عروقی کمک کند. با توجه به گذشته اولیه در تحقیقات آزمایشگاهی و حیوانی، این ترکیب ممکن است به جلوگیری از cysts کلیوی نیز کمک کند.

به علاوه: یک مطالعه قبلی در نشریه Stroke دریافت که خوردن غذاهای مرکبات مثل گریپ‌فروت ممکن است باعث کاهش خطر فرد برای سکته مغزی ischemic شود، که زمانی اتفاق می‌افتد که یک کشتی حامل خون به مغز دچار انسداد می‌شود.


برای استفاده از یک غذای دریایی می‌توانید یک غذای دریایی داشته باشید، اما هم چنین استفاده از گریپ‌فروت را به عنوان یک تعریف برای غذای دریایی در نظر بگیرید، یا حتی کمی آن را به آن اضافه کنید. طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات‌متحده (USDA)، یک گریپ‌فروت کوچک حاوی بیش از ۲ گرم فیبر است که بیش از ۷ درصد از مقدار روزانه شما (DV)است. و البته، گریپ‌فروت وقتی به مقدار ویتامین سی خود می‌رسد، یک گریپ‌فروت کوچک حدود ۶۹ میلی‌گرم (میلی‌گرم)ویتامین C دارد، که در حدود ۷۷ درصد از DV شما است، که آن را یک منبع عالی می‌سازد.


موضوع مرتبط: چگونه گریپ‌فروت می‌تواند به سلامتی و اسانس Boost کمک کند


۲

Blueberries می‌تواند به حمایت از کاهش وزن سالم کمک کند

زغال آخته در bowls

آنا Moskvina / iStock

ورزش کردن می‌تواند به شما کمک کند که شما را به روش‌های بیشتر سالم نگه دارید. طبق مطالعه قبلی، ترکیبی به نام pterostilbene با ویتامین D در سلول‌ها کار می‌کرد تا سیستم ایمنی را تقویت کرده و با عفونت‌ها مبارزه کند. با این حال، این تحقیق مقدماتی است و مشخص نیست که آیا چنین اثری در انسان‌ها دیده خواهد شد یا نه.


این میوه هم چنین ممکن است ذهن minyour را حفظ کند - تحقیقات گذشته، قره‌قاط را به بهبود حافظه و یادگیری پیوند می‌دهد، به خاطر اثرات ضد التهاب of - آنتی‌اکسیدان‌ها که رنگ بنفش روشن خود را به میوه‌ها می‌دهند. مطالعه دیگری که در فوریه ۲۰۱۷ در ژورنال ارزش غذایی ژورنال منتشر شد نشان داد که وقتی بزرگسالان مسن‌تر با مراحل اولیه کاهش شناختی blueberry مکمل‌ها را گرفتند، آن‌ها مزایای شناختی شناختی را تجربه کردند.


هفته گذشته تحقیقی که در ماه مه ۲۰۱۹ منتشر شد، نشان داد که خوردن ۱ فنجان تمشک هر روز شانس توسعه بیماری‌های قلبی و عروقی را تا ۱۵ درصد کاهش می‌دهد. حالا این یک دلیل برای ذخیره کردن است


لوینسون می‌گوید: " علاوه بر فواید سلامتی زغال آخته، آن‌ها نباید نادیده گرفته شوند چون سلیقه خوبی دارند و در آشپزخانه بسیار متنوع هستند."


به گفته اداره کشاورزی و دامداری ایالات‌متحده، روزانه نصف فنجان به شما ۴۲ کالری و ۱.۷۵ گرم فیبر (۶ درصد of)می‌گیرید.


دستورالعمل مربوط: ۱۱ دستور سالم: می‌توانید با یک جعبه از Blueberries درست کنید.



۳

سیب‌ها می‌تواند یک نقش را در کلسترول بالا بازی کند:

سیب‌ها

سارا Cabalka / Stocksy

مگی Michalczyk، بنیانگذار اولین روزی که در شیکاگو پایه‌ریزی شد، می‌گوید: " این ضرب‌المثل قدیمی درباره سیب در روز باعث می‌شود که پزشک برود و به چیزی تبدیل شود."


با توجه به مطالعه منتشر شده در اکتبر سال ۲۰۱۸ در فدراسیون جوامع آمریکایی برای مجله بیولوژی آزمایشی، هنگامی که اضافه‌وزن، postmenopausal زن هر روز در حدود یک فنجان سیب خشک را می‌خوردند، تقریبا ۶ درصد کاهش در کلسترول بد را تجربه کردند. علاوه بر این مقدار کلسترول HDL زنان حدود ۱۰ درصد افزایش یافت و آن‌ها نیز به طور متوسط ۲.۴ درصد چربی بدن خود را از دست دادند. یک مطالعه دیگر که در دسامبر ۲۰۱۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان داد که خوردن دو سیب در هر روز میزان کلسترول بد را در مطالعه شرکت کنندگان با کلسترول


به گفته دانشگاه هاروارد، مزیت قلب - سالم می‌تواند از سیب " pectin (نوعی فیبر)و پلی فنول ها (گروهی از آنتی‌اکسیدان‌ها)ناشی شود.


تحقیقات گذشته نشان داده‌است که سیب هم چنین ممکن است در برابر بیماری‌های حاد ریوی (COPD)محافظت کند که احتمالا ناشی از سطح بالای آنتی‌اکسیدان‌ها هستند.


Malkani می‌گوید: " سیب منبع خوبی از بسیاری از مواد مغذی - به ویژه فیبر است که از سلامت قلب حمایت می‌کند و ممکن است به کاهش وزن کمک کند." با توجه به اداره کشاورزی و کشاورزی، یک سیب متوسط دارای ۴.۴ گرم فیبر است که تقریبا ۱۶ درصد از DV شما را تشکیل می‌دهد و آن را منبع خوبی می‌سازد. همچنین مقدار قابل‌توجهی از ویتامین C - ۸.۴ را کسب می‌کنید

https://www.everydayhealth.com/diet-nutrition-pictures/the-healthiest-power-fruits-next-door.aspx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر