قیمت و خرید اینترنتی میوه خشک

 میوه‌های خشک و خشک نزدیک من: میوه‌های خشک، آجیل و بذر را در بهترین قیمت بخرید.

یک منبع غنی از مواد مغذی و  خرید میوه خشک مواد مغذی ضروری، میوه‌های خشک برای یک وعده غذای خوش‌مزه و خوش‌مزه تهیه می‌شوند. گنجاندن تنها مشتی میوه خشک در برنامه روزانه شما، تفاوت زیادی در میزان انرژی شما و سلامت کلی شما ایجاد خواهد کرد. میوه‌های خشک، به ویژه آجیل، آجیل، آجیل، آجیل، میوه‌های کاج و غیره یک منبع عالی از مواد معدنی، ویتامین‌ها، ، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر هستند. متخصصان بهداشت اغلب توصیه می‌کنند که میوه‌های خشک را به طور منظم بخورید.

خرید اینترنتی میوه خشک

حالا می‌توانید بهترین میوه‌ها و خشکبار را از وب سایت بخرید. انواع مختلفی از انواع آجیل، دانه‌ها و میوه‌های خشک مانند بادام، cashews، گردو، ، kiwi خشک، cranberries، دانه انجیر، بذر کتان، دانه کدو، دانه کدو، دانه کدوتنبل، دانه کدو و غیره وجود دارد.

فواید پزشکی خشکبار

شما شگفت‌زده خواهید شد از اینکه بدانید همه میوه‌های خشک اثر فوق‌العاده‌ای بر عملکرد کلی بدن ما دارند. مقاله زیر را بخوانید تا بیشتر در مورد فواید پزشکی خشکبار بدانید

آلوئه ورا به حفظ استخوان‌های قوی و سالم: میوه‌های خشک مانند قره‌قاط خشک، و آلو به حفظ استخوان‌های سالم و قوی کمک می‌کنند. این میوه‌های خشک منبع غنی ویتامین K هستند که به بدن کمک می‌کند تا از کلسیم برای ایجاد استخوان‌های قوی استفاده کند. هم چنین در کاهش خطر پوکی استخوان در زنان سالمند مفید است.

پوست rejuvenates: همه ما پوست درخشان سالم را دوست داریم. اما چیزی که ما نمی‌دانستیم این است که میوه‌های خشک مثل کیوی خشک، میوه‌های خشک غنی از ویتامین E و ضد - هستند، که پوست ما را با جلوگیری از آکنه و ایجاد درخشش ابدی حفظ می‌کند.

ایدز در هضم: محتوای فیبر غنی موجود در میوه‌ها خشک به بهبود فرآیند هضم کمک می‌کند. آلو خشک برای هضم عالی هستند و هم چنین به جلوگیری از یبوست و یبوست کمک می‌کند.

آلوئه ورا به جلوگیری از عفونت باکتریایی کمک می‌کند: میوه‌های خشک مانند انار خشک و یا anardana شامل ترکیبات فعال زیستی و flavonoids هستند که به جلوگیری از هجوم عفونت‌های میکروبی و انگلی در بدن کمک می‌کنند. این باکتری‌ها می‌توانند منجر به زخم، اختلالات تنفسی، یبوست، خونریزی و غیره شوند.

منبع غنی of: میوه‌های خشک مانند انجیر، تاریخ‌ها، و غیره حاوی پلی فنول هستند. polyphenols ها آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که به محافظت از بدن در برابر استرس اکسیداتیو کمک می‌کنند.

مدیریت وزن: میوه‌های خشک مانند دانه‌های chia وقتی مصرف می‌شوند مقدار زیادی مواد غذایی ضروری را با کالری کمتری به بدن می‌دهد. محتوای فیبر بالا در آن‌ها به کاهش وزن کمک می‌کند.

مصارف:

شما می‌توانید میوه‌های خشک را در رژیم غذایی خود به روش‌های مختلف اضافه کنید:

میوه‌های خشک می‌توانند به عنوان یک اسنک نظیر دانه بادام، cashews، pistas و غیره خورده شوند، مانند دانه‌های کتان، بذر کدو، دانه آفتابگردان، دانه آفتابگردان، و غیره می‌توانند به عنوان دهان غذای پس از غذا خورده شوند. میوه‌های خشک مانند بادام، cashews، pistas، گردو به منظور تهیه دسرهای هندی و قاره‌ای به کار می‌روند. cashews و بادام نیز در gravies و تهیه گوشت به عنوان a استفاده می‌شوند. پاین گردو، آجیل pecan، گردو و غیره را می‌توان به عنوان یک دانه پر کننده در سالاد اضافه کرد. بهاینشکل، بذر کتان و دانه‌های chia در بسیاری از غذاهای گیاهی به عنوان جایگزینی برای تخم‌مرغ استفاده می‌شود.

دستور العمل‌های سالم با میوه‌های خشک:

خوردن دز روزانه میوه‌های خشک به طوری که گاهی اوقات می‌تواند یکنواخت و یکنواخت باشد. بنابراین در اینجا برخی دستور العمل‌های ساده را داریم که شما می‌توانید در خانه امتحان کنید.

موز موز: این smoothie موز برای یک غذای خوب پس از ورزش ساخته می‌شود.

مواد لازم:

یک فنجان موز پوست‌کنده و یک قاشق چای خوری روغن دارچین یک لیوان شیر ۳ - ۴ تکه یخ.

روش:

تمام مواد لازم را در یک مخلوط‌کن به کار ببرید تا زمانی که کرم و frothy پیدا شود. غذا را با سالاد تازه سرو کنید.

انعام انعام: شما هم می‌توانید توت‌فرنگی و زنجبیل را به این smoothie اضافه کنید تا آن را دوباره‌سازی و yummier کنید. شما می‌توانید برای این دستورالعمل از هر شیر گیاهی استفاده کنید.


تجربه خرید را دانلود کرده، app را دانلود کرده و سفارش را درست انجام دهید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر