فواید سیب خشک برای بهبود سلامتی بدن ما

  فواید سلامتی اپل شما ممکن است در مورد آن‌ها بدانید خرید میوه خشک

Perri ا. Blumberg

خطرات و مزایای سلامتی سیب را یاد بگیرید و اینکه چگونه می‌توانند به دفع بیماری و ترویج کاهش وزن کمک کنند.

هر محصول ویرایشی به طور مستقل انتخاب شده‌است، اگر چه ممکن است ما می‌توانیم یک کمیسیون وابسته را جبران کنیم یا یک کمیسیون وابسته را دریافت کنیم اگر شما چیزی را از طریق لینک ما بخرید.


چرا یک روز سیب پزشک را دور نگه می‌دارد

چرا یک سیب یک روز پزشک را دور نگه می‌دارد، اما آیا واقعا می‌دانید چرا؟ خب، برای یک، سیب‌ها شامل quercetin، a و pectin هستند. Flavanoids به خاطر اثرات - و آنتی‌اکسیدان شناخته می‌شوند در حالی که pectin یک فیبر قابل‌حل است، که نه تنها شما را پر می‌کند، بلکه شما را منظم نگه می‌دارد. آن‌ها با هم مسئول فواید شگفت‌انگیز سلامتی سیب هستند. But Seattle، متخصص رژیم غذایی registered Ginger، RDN، سخنگوی آکادمی تغذیه و Dietetics و صاحب of، می‌گوید: "اما این همه چیز نیست" سیب یک غذای عالی و قابل‌حمل است. هر روز یک‌بار بخورید و تمام راه‌هایی را که این میوه می‌تواند سلامتی شما را تقویت کند، ببینید. آیا می‌خواهید به برخی از تمرینات ورزشی لذت ببرید؟ انتخاب کنید که در اینجا بهترین مکان برای انتخاب سیب در هر ایالت وجود دارد.

سیب خشک

سیب‌ها

DMITRY SHEREMETA / SHUTTERSTOCK

مزایای سلامتی: سیب مانع برخی سرطان‌ها می‌شود

محققان ایتالیایی تعدادی از مطالعات را بررسی کردند تا مشخص کنند که آیا خوردن  سیب می‌تواند از سرطان، به ویژه سینه، ریه، معده و سرطان روده جلوگیری کند. این شواهد برای سرطان ریه بسیار قوی‌تر بودند - آن‌هایی که سیب بیشتری می‌خوردند، کم‌تر به سرطان ریه مبتلا می‌شدند، اما این خواص محافظ تنها برای افرادی که سیگار می‌کشیدند یا سیگار می‌کشیدند، اعمال می‌شد. همچنین شواهدی وجود داشت مبنی بر اینکه خوردن سیب باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان روده، سینه و بخش‌های گوارشی مثل سرطان معده می‌شود. مطالعات دیگر نشان داده‌اند که خوردن میوه‌ها بیشتر می‌تواند از مردم در سرطان روده و معده محافظت کند.

سیب‌های تازه رسیده تازه به عنوان پس‌زمینه

افریقا / SHUTTERSTOCK جدید

مزایای سلامتی: سیب قند خون را تثبیت می‌کند

سیب با فیبر محلول در محلول پر می‌شود که هضم غذا و ورود گلوکز به جریان خون را کاهش می‌دهد. محققان چینی دریافتند که خوردن سیب و گلابی، احتمال ابتلا به دیابت را به میزان ۱۸ درصد کاهش می‌دهد و اضافه کردن یک هفته اضافی در هفته، ریسک را به میزان ۳ درصد کاهش می‌دهد. خوردن میوه خوب است، اما شما همچنین می‌خواهید این ۸ چیز موذیانه را بدانید که سطح قند خون شما را بالا می‌برد.


زنی سیب را گاز می‌گرفت

NUNGNING۲۰ / SHUTTERSTOCK

مزایای سلامتی: سیب سلامتی آدامس را ترقی می‌دهد

سیب از دیرباز به نام مسواک طبیعت خوانده می‌شده‌است. محققان اسپانیایی متوجه شدند که هر چند خوردن یک سیب در واقع دندان‌های شما را تمیز نمی‌کند، گاز گرفتن و جویدن، جریان بزاق را تحریک می‌کند، که پوسیدگی دندان را با کاهش سطح باکتری در دهان کاهش می‌دهد.


سیب در یک سبد با کهنه و پس‌زمینه چوبی، از بالا به آن نگاه کنید.

MOSPAN IHOR / SHUTTERSTOCK

مزایای سلامتی: سیب می‌تواند از سکته جلوگیری کند

بررسی ۲۰ مطالعه نشان داد که برای هر ۲۰۰ گرم میوه (به خصوص سیب غنی از فیبر)هر روز به میزان ۳۲ درصد خطر سکته را کاهش می‌دهند. مطالعه دیگر نشان داد که خوردن سیب (همراه با میوه‌های دیگر، مثل انگور و قره‌قاط)کلسترول را پایین می‌آورد و به تنظیم فشار خون کمک می‌کند.


سیب‌های سرخ و رسیده تازه بر روی پس‌زمینه خاکستری، نمای فوقانی

افریقا / SHUTTERSTOCK جدید

مزایای سلامتی: سیب به شما کمک می‌کند وزن کم کنید

سیب پر از فیبر و آب است و دارای کربوهیدرات‌های پیچیده است، بنابراین آن‌ها را به آهستگی هضم کرده و بعد از خوردن آن‌ها احساس کامل تری پیدا می‌کنید. یک مطالعه بسیار بزرگ که حدود ۱۳۳،۰۰۰ مرد و زن را در طول ۲۴ سال دنبال کرد، نشان داد که آن‌هایی که بالاترین مقدار از میوه‌های با فیبر بالا را می‌خوردند، مانند سیب و گلابی، کم‌ترین مقدار وزن را به دست آورده‌اند. پزشک شما ممکن است شما را به فواید خوردن میوه برساند، اما در اینجا ۵۰ چیز دیگر است که پزشک شما آرزو می‌کند که شما بدانید وزن کم کرده‌اید.


سیب سرخ تازه در باغ میوه

VVVITA / SHUTTERSTOCK

مزایای سلامتی: سیب‌ها بیماری قلبی را دفع می‌کنند

Hultin می‌گوید که سیب غنی از انواع مواد شیمیایی گیاهی است، به خصوص اگر پوست را بخورید، سیب در فیبر بالا است، بنابراین آن‌ها با کاهش سطح کلسترول، به کاهش بیماری قلبی در ارتباط هستند. محققان چینی هم چنین دریافتند که خوردن سیب triglycerides را کاهش می‌دهد.


سیب‌های سبز رسیده و برش‌های سیب بر روی پس‌زمینه خاکستری‌رنگ و نمای فوقانی

KUCHERAV / SHUTTERSTOCK

مزایای سلامتی: سیب با کلسترول بالا مبارزه می‌کند

محققان ایتالیایی و ایتالیایی دریافتند که سیب کالری پایینی دارند و در فیبر محلول در محلول، بالا هستند که به سرخرگ پایینی که به سطح کلسترول LDL آسیب می‌رسانند، کمک می‌کند. در حالی که سیب می‌تواند برای شما خوب باشد، حتما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر