قیمت میوه خشک شده

 مزایای تغذیه ای بادام زمینی چیست؟ همانطور که می دانید ، یک فرد متوسط ​​باید هر روز از 2 یا 3 واحد میوه برای حفظ سلامتی و تأمین انواع ویتامین ها و مواد معدنی استفاده کند. اما بیشتر ما از خوردن بی دقتی میوه و حتی تحت محدودیت های مختلف پرهیز می کنیم. یکی از دلایل آن عدم وجود میوه و آب میوه تازه در ماههای سرد سال است که قطعاً ارزش آن را دارد.

https://examplenews.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B4%DA%A9/

اما این مشکل به راحتی حل می شود. شما می توانید از آجیل ها در فصل سرما استفاده کنید زیرا مواد مغذی آنها به اندازه میوه نیست. در صورت تمایل می توانید آجیل را بصورت آنلاین خریداری کنید.


آجیل چیست؟

از آنجا که ذخیره میوه های تازه همیشه غیرممکن است ، در زمان های بسیار قدیم میوه ها را خشک می کردند یا مربا درست می کردند تا ذخیره کنند. امروزه منجمد بهترین روش برای نگهداری مواد غذایی است ، اما اگر میوه را نیز سرد کنیم ، شکل خوب خود را از دست می دهد و کیفیت و شکل ظاهری خود را از دست می دهد. بنابراین آنها توسط باد خشک یا خشک می شوند.


خشک کردن میوه را چگونه شروع می کنید؟


میوه خشک میوه ای است که به دلیل خشک شدن آب خود را از دست می دهد و در هنگام خشک شدن میزان میوه کاهش می یابد.

یکی از اصلی ترین مزایای آجیل نسبت به میوه های تازه ثبات آن است. بادام زمینی را می توان برای مدت طولانی و بدون یخچال نگهداری کرد.

منابع آجیل

نور خورشید یا مواد مغذی موجود در میوه ای که دام به دام می افتد به نوعی تغییر می کند. این بدان معنی نیست که ارزش غذایی آجیل ها کاهش می یابد. آجیل ها کمبود ویتامین C دارند اما ویتامین های A ، B و مواد معدنی مانند کلسیم ، فسفر ، پتاسیم و منگنز حفظ شده و تخریب نمی شوند.

میوه هایی مانند هلو ، زردآلو ، آلو ، گیلاس و آلو از مغزها مغذی ترند زیرا به صورت حلقه ای خرد می شوند زیرا تماس کمی با هوا و گرما دارند.

میوه های خشک با کالری انواع تازه یکسان نیستند. بله ، از آنجا که آجیل بسیار کوچک و شیرین است ، معده قادر است حتی انرژی ، قند و مواد مغذی بیشتری را به بدن جذب کند. نیمی از فنجان سیب زمینی میوه ای دارای ارزش غذایی برابر با یک فنجان میوه تازه چیده شده است. در میان مغزها ، موز ، خرمالو و انجیر کالری زیادی دارند و کیوی ها کالری کمی دارند.


در زیر لیستی از مغزها و عصاره های آن آورده شده است.


انبه خشک

انبه خشک مغذی است و روده هایی را که بسیار آسان بلعیده می شوند تقویت می کند و خوردن این میوه به دلیل داشتن ویتامین C و آهن زیاد برای افرادی که دارای هرگونه بیماری گوارشی هستند مفید است.

جالب است بدانید که 100 گرم انبه 15٪ نیاز روزانه به ویتامین A را تأمین می کند که برای اطمینان از سلامت چشم و تقویت بینایی ضروری است.


اگر می خواهید همه خواص انبه خشک شده را بخوانید ، مقاله انبه خشک شده را بخوانید.


آیات غنی از آهن

یکی از فواید معروف میوه آرانا برای سلامتی ، محتوای آهن است. آهن یکی از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز بدن برای بهبود متابولیسم است زیرا مهمترین و مهمترین منبع آهن برای افزایش تولید گلبولهای قرمز است.

کمبود این مواد معدنی باعث علائم کم خونی می شود. بنابراین اگر آلو را در رژیم روزانه خود بگنجانید ، دیگر نگران کم خونی نخواهید بود.


اگر می خواهید همه خواص آلو خشک را بخوانید ، مقاله Prune را بخوانید.


سیب خشک شده

این میوه خشک شناخته شده برای هضم و هضم غذا مناسب است و همیشه به افرادی که می خواهند لاغر شوند توصیه می شود. کالری سیب کمتر از هر میوه دیگری است. سیب خشک برای تولید انتقال دهنده های عصبی و کاهش فشار خون نیز مفید است. اسید اسکوربیک موجود در سیب خشک شده سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

همچنین ، ترکیبات عناصر غذایی گیاهی موجود در سیب خشک با خاصیت کاهش دهنده ، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.


اگر می خواهید همه خواص سیب خشک شده را بخوانید ، مقاله سیب خشک شده را بخوانید.

هلو خشک

هلو خشک را می توان به عنوان یکی از مفیدترین مغزهایی که منبع عالی فیبر هستند ، استفاده کرد. فیبر یکی از در دسترس ترین آجیل ها از جمله هلوهای خشک است. 

هلو خشک یکی از بهترین مغزها برای کمک به سلامت دستگاه گوارش و درمان یبوست است. خوردن هلو خشک به طور منظم خطر بیماری قلبی ، دیابت و کلسترول را کاهش می دهد ،

 زیرا هلو سرشار از ویتامین A و آنتی اکسیدان است و به بهبود هضم غذا کمک می کند. آهن برای گردش خون ضروری است و ویتامین C عصاره این مغزها سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

اگر می خواهید همه خواص هلو خشک را بخوانید ، مقاله هلو خشک را بخوانید.


برای داشتن قلب سالم پرتقال خشک بخورید

پرتقال خشک z

https://examplenews.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B4%DA%A9/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر