بزرگ کردن آلت تناسلی؛ پیکومیک

بزرگ کردن آلت تناسلی  یکی از موضوعاتی است که در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی آن بسیار صحبت می شود، در این مقاله سعی شده است عوامل مختلفی که بر افزایش قد تاثیر می گذارند، توضیح دهیم. عوامل زیادی می توانند به رشد و قد بهتر کمک کنند. عوامل ژنتیکی در حدود 60 تا 80 درصد قد افراد نقش دارند. برخی از بزرگ کردن آلت تناسلی عوامل محیطی، از جمله تغذیه و ورزش، به طور کلی مسئول بقیه هستند.



بین یک سالگی تا بلوغ، افزایش قد اکثر افراد هر سال حدود 5 سانتی متر قد خود را افزایش می دهند. زمانی که به سن بلوغ می رسید، هر سال حدود 10 سانتی متر افزایش قد را تجربه خواهید کرد. با این حال، هر کس با سرعت متفاوتی رشد می کند.

برای دختران، این رشد انفجاری معمولا در نوجوانی شروع می شود. پسرها  بزرگ کردن آلت تناسلی ممکن است در پایان دوره نوجوانی افزایش ناگهانی قد را تجربه کنند.

رشد و قد معمولا پس از بلوغ متوقف افزایش قد می شود. این به این معنی بزرگ کردن آلت تناسلی است که در بزرگسالی، کمتر احتمال دارد که قد بلند شوید.

با این حال، کاری وجود دارد که می توانید در دوران نوجوانی انجام دهید تا پتانسیل رشد خود را به حداکثر برسانید. برای تقویت سلامت و حفظ قد باید این کار را تا بزرگسالی ادامه دهید.

افزایش قد در بزرگسالی بزرگ کردن آلت تناسلی

یک رژیم غذایی متعادل بخورید

در طول سال های رشد، شما باید تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت کنید. رژیم غذایی شما باید شامل موارد زیر باشد:

میوه تازه

سبزیجات تازه افزایش قد

غلات کامل

پروتئین

لبنیات بزرگ کردن آلت تناسلی

شما باید غذاهای زیر را کاهش دهید یا از آنها اجتناب کنید:

نان قندی

چربی ترانس

چربی های اشباع شده بزرگ کردن آلت تناسلی

اگر بیماری یا سنی افزایش قد دارید که باعث کاهش قد شما به دلیل تراکم استخوان شده است، مصرف کلسیم خود را افزایش دهید. اغلب توصیه می شود که زنان بالای 50 سال و مردان بالای 70 سال روزانه 1200 میلی گرم کلسیم مصرف کنند.

ویتامین D برای سلامت استخوان ها نیز مفید است. منابع ویتامین D عبارتند از ماهی تن، شیر غنی شده و زرده تخم مرغ. اگر ویتامین D را از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید، با پزشک خود در مورد مصرف مکملی که می تواند نیازهای بدن شما را تامین کند، صحبت کنید.

 افزایش قد در بزرگسالی

بیشتر بخوانید: فواید مصرف بزرگ کردن آلت تناسلی قرص کلسیم افزایش قد چیست؟

از مکمل ها با احتیاط استفاده کنید

در برخی موارد، مکمل ها ممکن است برای رشد و تکامل کودکان و جلوگیری از کوتاهی قد در سالمندان مناسب باشند.

برای مثال، اگر بیماری دارید که بر تولید هورمون رشد (HGH) تأثیر می گذارد، پزشک ممکن است مکمل حاوی افزایش قد را تجویز کند.

علاوه بر این، سالمندان ممکن است بخواهند از مکمل های ویتامین D یا کلسیم برای کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان استفاده کنند.

بزرگ کردن آلت تناسلی

به اندازه کافی خوابیدن

گاهی اوقات کمبود خواب تاثیری بر رشد طولانی مدت و قد ندارد. اما اگر الگوهای خواب شما در دوران نوجوانی کمتر از حد توصیه شده باشد، می تواند منجر به مشکلات و عوارض جانبی شود. این به این دلیل است که بدن در طول خواب افزایش قد ترشح می کند. تولید این هورمون و سایر هورمون ها در صورت عدم خواب کافی کاهش می یابد.

بزرگ کردن آلت تناسلی

متحرک باشید

ورزش منظم فواید زیادی دارد. ورزش منظم ماهیچه ها و استخوان ها را تقویت می کند، به حفظ وزن و سلامتی کمک می کند و تولید افزایش قد را افزایش می دهد.

در مدرسه کودکان باید حداقل یک ساعت در روز ورزش کنند.

ورزش در دوران نوجوانی فواید زیادی دارد. ورزش نه تنها بدن را سالم نگه می دارد، بلکه می تواند به کاهش خطر پوکی استخوان نیز کمک کند.

خوب نشستن را تمرین کنید

بد نشستن در واقع می تواند شما را از آنچه هستید کوچکتر کند. بنابراین نشستن یا تکیه دادن می تواند بر قد شما تأثیر بگذارد.

افزایش قد با پیکومیک

برای افزایش قد از یوگا استفاده کنید

اگر تمرینات نشستن  بزرگ کردن آلت تناسلی نیازهای شما را برآورده نمی کند، یوگا را امتحان کنید. یوگا که تمرینی برای کل بدن است، می تواند عضلات را تقویت و تقویت کند، بدن شما را صاف کند و به بلند شدن کمک کند. این تمرین به افزایش قد شما کمک می کند.

بزرگ کردن آلت تناسلی

کلمات اخر:

در بیشتر موارد، با رسیدن به بزرگسالی و گذراندن این دوره، قد شما افزایش می یابد. با این حال، کارهایی وجود دارد که می توانید برای حفظ قد خود در دوران نوجوانی انجام دهید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر